Å ja bah nää vaddå dåli humor?


Ok ok klockan är bajsmycket och jag sitter och gör allt jag kan för att inte gava högt åt allt skojigt som jag finner! Åh, tack Internetgud för att du lärde människan blogga! En del folk är så jäkla underbara så man nästan dör. Det här har fått mig att flämtskratta i typ tre minuter.

Annars kan jag berätta att jag nyss var på toa och när jag gick den långa läskiga korridoren fram blev jag övertygad om att det stod en häst utanför mitt rum! En jättestor! Sen upptäckte jag att det var en klädhängare och en massa flyttkartonger.
   Då blev jag besviken.

Lustiga bloggar som jag typ nyss hittade för bara någon timme sen och tycker att just precis du ska läsa:
Sockerapa
Pubes

Kommentarer
Postat av: apan

wii! tack!

2010-08-13 @ 18:44:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0