Ehu 8D

Okej, jag fick sova i en ungefär halvtimme iallafall. Sen blev jag väckt av Robin. Smart som hjärnan är så fick jag för mig att det var pappa som ringde och gjorde till rösten (att det inte stod "pappa" kopplade inte hjärnan). Glömde även bort ifall "sover du?" betyder att man är vaken eller... sover.
   Aja. Sånt händer och fötter och nu ska jag leka med datorn en liten stund innan jag somnar om. Om jag kan somna om. Är väldigt trött så jag hoppas på det iallafall.

Imorgon blir dte piratpicknick vilket jag ser fram emot. Hoppas det blir fint väder (vilket det inte kommer bli för det ska regna). Hoppas även på att jag har sovsällskap, det är så otrevligt att vara ensam.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0