Alex: "Skriv en önskelista. Nu!"

Så. Min önskelista!

Böcker
  • Baby Jane av Sofi Oksanen
  • To Mr Cheng av Eric Ericson
  • Alice adventures in wonderland/Through the looking-glass av Lewis Carrol

Inte böcker
  • Målardukar (uppspända på ramar)
  • Trevliga hårprodukter (mitt slitna hår är under blekning, så ja)
  • Extremfärger, typ Directions, Stargazer och Manic Panik. Välj färg själv!
  • Smink från Ninja Minerals. Färger:  Kapten Morgan, Gunmetal, Beat-me-up Scotty, men också andra fina färger, hitt på nåt
  • Badstuff. Badbomber, -skum, -kulor och annat skojigt.
  • Töjpryttlar. Jag vill töja mitt öra från 3mm till 6 mm

Kommer säker komma på mer saker, så keep lookin'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0