Hej mamma. Om du läser min blogg så är jag lite irriterad på dig faktiskt.

Ja, just det. Saker som faktiskt gör mig less på riktigt: förra året tjatade jag massor på att få måla staketet för att dryga ut kassan lite med, men fick hela tiden svaret att nej, det vill Per göra. I går eftermiddag började Jessica måla staketet. För betalt.

Ursäkta, men vem i familjen är det som var ute ett år innan? Vem i familjen är det som blir arbetslös om en månad?

Nej, just det. Glöm gärna bort mig. Det är hellugnt, lovar.

Not.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har läst och jag är förvånad, färgen och penslarna stod i garaget. Hörde inte ett ljud om att måla staket. Jag var bara less för att Simon inte gjorde det eftersom han lovat.

2011-04-27 @ 08:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0