Burning ring of fire

Till och från är kvällar så bra. Som ikväll. Så himla bra. Kväll med Erik, förstås. Inte lika bra att komma hem och komma på att man inte har lakan i sängen och vara för trött för annat än just att dricka sitt te och inte så mycket mer. Jag vet knappt ens varför jag sitter vid datorn, men det gör jag ju. Kolla bussar till imorgon, har ju körlektion. Orkar inte. Är så himla frusen hela tiden.
   Om det inte vore för att jag har så himla dålig självdiciplin så skulle jag skolka imorgon och plugga engelska. Men jag vet inte.

Jag vet inte alls så speciellt mycket just nu. Annat än att jag vill ha en grå fluffkatt och höstlov.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Steffendaniela

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-06-22 @ 10:14:19
URL: http://steffendaniela.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0