Lite morotskaka sådär på kvällkvisten

Åh, SOM jag är sugen på cup cakes med frosting gjord på philadelphia-ost just nu. Herregudarns. Ett substitut vore blåbärsmuffins, men vid den här tiden på natten är det väldigt otrevligt att sätta igång att baka (just kidding, det är underbart, men det är skola/jobb om några timmar och min familj sover, så att baka är inte att tänka på).
   Seriöst. Jag skulle... kunna gå upp och baka. Så sugen är jag. Usch, det är sånt här som händer när man inte sover.

Dock håller batteriet i datorn på att ta slut så jag får ligga och stirra upp i taket tills jag somnar av uttråkning istället (ids inte kliva upp och pluppa i datorsladden och jag ids inte rota fram någon av de noll böcker jag inte läst och som ligger inne på mitt rum). Bra plan.

Solen håller på att gå upp.
   Jag håller på att gå ner.
   Godnatt.




Natalie Dee+muffins/cupe cakes+Hannah=sant, ehu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0