För vi har inte tagit studenten

Sitter mittemot en Eva och skriver lite om Baskerlandet och ETA. Det suger och jag kan typ nada. Första gången jag kommer få mindre än VG på en muntlig samhällsuppgift, buhu. Men jag får skylla mig själv. Jag har skjutit på det här arbetet så sjukt länge. Jag gör det nu också. Illa.
   Men det har varit fint väder, jag skyller på det. Jag och Evisen gick ner till stan och lockade till oss Sania, Ria, Chåken och Sebbe och åt glass och lekte med Dexter och tittade på fulla treor som fick sin alkohol uthälld. Puss på det och på kvällen i helhet och på solen och på... Ja, det mesta. På mina gröna naglar.

Ska måla naglarna en vända till och sedan skriva klart min baskertext så jag kan få lite bättre än IG imorgon. Typ.

Hejsansvejsan och snart godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0