What says the chinees cat?

Juho fyllde arton igår, det vet jag inte om jag skrivit. I vilket fall så åkte jag och Erik dit och åt enchiladas med kyckling vilket var awesome och spelade TP tills vi fick sällskap av Dag och sedan Ria och Sania. Kvällen spenderades åt filmsnuttar och knepiga youtube-klipp med mera. Awesome kväll.
   Seg morgon.

Nu är jag iallafall hemma och äter någon färdigsoppa med bailika och tomat. Ganska inte-god. Väldigt lite soppa. Jag hånar de som tycker att en kopp på två deciliter räknas som en stor kopp. Det är typ vanlig liten koppstorlek. När det börjar krypa mot halvliterstrecket så kan man kanske påstå att det är en stor kopp. Fnys.

Over and out.


(MAO!)

Kommentarer
Postat av: ria

Ditt kattskämt VAR roligt! x'D

2010-03-30 @ 02:48:30
Postat av: hannah

hahahhahaa, nej, det var sämst x'D

2010-03-30 @ 07:23:55
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0