Hej hopp, jag har en maska på mina nya strumpbyxor

Mwihi. Jag är ett bortskämt barn som nu äger två datorer. Jag är glad. Min nya dator är blå och blank och Dennis (ADHD-kusinen) döpte snabt om den till "lappen" (han sa först lapptoppen, men det vart för jobbigt).
   Dessutom har jag fått pengar, hörlurar (whihi, de är vinröda och fina), stålpennor och tusch/bläck, wtt superfint armband, ett halsband som farmor gjort och som matchade örängena jag fick av henne för ett par år sedan, en bakform i silikon med utstansade bitar, en spegel, muffinsformar och ett presentkort på H&M. Väntar med spänning på vad jag får av mina vänner, haha. Det är igentligen det enda bra med att fylla år - att få presenter. Jag vet, det låter supermatrialistiskt, men jag har haft fetångest för mina födelsedagar så långt jag kan minnas. Not good.

Nu ska jag hjälpa pappa med smörgåstårtor. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0