Godmorgon, godmiddag, godkväll

Imorse vaknade jag som vanligt äcklig tidigt, men på något magiskt sätt lyckades jag somna om och vaknade igen vid elva då jag bestämde mig för att kliva upp. Har ägnat morgonen åt att baka någon skum chokladcheescake, ska bli spännande att se vad som blir av den. Ifall den blir så god som jag tror att den blir ska jag lägga ut receptet här - funderar på att starta en ny kategori, med lite bakgrejer och så. Hur låter det?

Ska klä på mig nu och sen ska jag hem till pappa för att städa och träffa Lusse.


Har jag förresten sagt att jag färgat håret orange?


Kommentarer
Postat av: Solace

wohoooo! Kul :D

önskar jag också vågade färga håret nån gång.

hittills har det bara blivit slingor, men det var år sen

2010-03-10 @ 17:41:53
URL: http://solacement.blogg.se/
Postat av: alex

värsta coooolt det blev :D

2010-03-12 @ 12:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0