Du är så åh, född kub

Självklart orkade jag inte hålla mig till orange mer än, vad blir det, tre dagar eller så. Nu är luggen lila, rosa och grön. Resten av håret är fortfarande apelsin. Blev dock inte så lyckat, så jag ska färga igen imorgon.
   Jag har hamnat i en färg- och fruktperiod. Jag vill klä mig i starka färger och omge mig med starka färger och så vill jag äta frukter, speciellt apelsin. Hoppas jag kan få mamma att köpa hem lite olika frukter så jag kan göra fruktsallad snart. Vilket är sjukt underskattar och grymt enkelt. Päron, äpplen, apelsiner, vindruvor, kiwi och kanske melon. Ingen banan, det både smakar äckligt (min åsikt) och ser äckligt ut i salladen (allmänt faktum). Och så glass till... Mm...

Har förresten ätit av min knepiga chokladcheeskake. Den blev ganska god. För icke-söt för mig del, men de vuxna uppskattade den enormt.
   Dessutom har jag lyckats köpa presenter till Sebbe och Juho som fyller år snart. Vad det är tänker jag inte skriva ut här, men vi är mycket nöjda (jag och Lusse orkade inte hitta på något eget så vi köpte ihop oss på pojkarna).

Ikväll ska ägnas åt Erik. Ska snart gå ut och möta honom vid bussen, Dex behöver komma ut lite så då kan jag lika gärna gå med honom en liten kortis.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0