I wanna f**k you like an animal (8)

Vissa dagar är man mer aktiv än andra.
   Idag har inte varit en sådan. Typ... Har legat i sängen precis hela dagen. Bokstavligt talat alltså. M0ed Erik så klart, det är långtråkigt att ligga själv. Dock har vistelsen med honom ledat till att jag har ett blåmärke på örat. Av alla ställen. Men han är bäst iallafall.

Pajen igår blev superlyckad och så färgade jag Alex hår.

Imorgon ska jag vara med frugan en sväng på dagen, vilket är awesome.

Dessutom har jag bakat helt underbara äpple- och kanelmuffins åt min syster. Jag är mycket lättmutad, men nu får jag ha datorn hela kvällen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ibrahimoline

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 16:51:33
URL: http://ibrahimoline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0