Saker som suger och saker som inte suger.

Det suger att sakna någon. Det suger ännu mer att sakna någon som inte alls verkar sakna en tillbaks. Blöh.
   Vädret suger också.

Jag är på grinhumör och nu ska jag bläddra i boken "Goth: vamps and dandies" med underbara bilder på fina människor. Det suger inte.

Plans for tomorrow: Skola, stan med Ria, Jackie, Alex, Juho och Erik för presentsök och förhoppningsvis presentköp åt Josse och André.
   Säger man förresten plans for eller plans of tomorrow? Eller något helt annat? Jag är hopplöst skamlig när det kommer till engelska. Språk är inte min starka sida. (läste någonstans att man oftast antingen är bra på språk eller matte och att nästan ingen är bra på båda men jag då jag är ju bara bra på svenska sålänge det inte innefattar grammatiksaker eller stavning jag bara går på känsla och jag erkänner att jag inte har någon aning om vad ett substantiv är men å andra sidan suger jag ännu mer på matte)


    
För att lätta upp stämningen kommer ett par bilder på väskor i min ägo. Har förutom dessa en liten militärgrön väska, en som är formad som en katt och alldeles fluffig (!), en grov tygkasse med texten "respekt" tryckt på olika språk, en svart och orange samt en brungrå stor sak som jag använder just nu.
Det bästa med allt är att jag bara har köpt en enda av väskorna själv och det är den underbara med det Roy Lichtenstein-inspererade motivet på. Åh, nom nom.
Inte för att någon är intresserad men jag fick för mig att det var relevant att skriva om. Är så uttråkad och föröker pigga upp mig...


Kommentarer
Postat av: Ria

Håhååhå 8D Fina! Om jag skaffar en blogg ska jag också ta kort på alla mina väskor. Och halsdukarna sedan! De ska jag fan skriva dikter och kärleksförklaringar till. Usch, det är verkligen mina laster i klädväg. Väskor är ju praktiskt iaf. Faktiskt. :o

(Jag tror man kan skriva båda btw. Man fattar ju vad du menar iaf. xD)

2010-08-25 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0