Hästvante

Snart ett nytt år.
   Inte vilket år som helst heller, utan 2010, året som kommer ta tid att vänja sig att skriva. Går så lätt att skriva 1998, 1987, 2006 och så vidare. 2010 är jättekrångligt att skriva.
   Nåja, trots att jag varit en trogen wordpressbloggare i två år skulle jag tro, så har jag bestämt mig för att byta blogg igen (detta är min fjärde tror jag: två på blogg.se, en på... någonting, en på wordpress.com). Detta på grund av fränmst två anledningar:
1. Det är ett nytt årtionde. Nya möjligheter, nytt allt.
2. Jag har just genomgått en så kallad "kris" som vi så fint fått lära oss att det heter på psykologin. Det känns då som att det är dags att göra något nytt.

Det finns faktiskt en tredje anledning också, och den är att jag kände att jag växlade mellan att vara för mycket mig själv och för lite mig själv hela tiden. Kunde inte heller skriva om vilket rolig människa jag är eftersom hela bloggen kändes mycket seriöst. Jag misstänker att det är på grund av de seriösa kategorierna: Politik, tankar, allmänt... Hujeda mig. Dock kommer de att finnas här också, iallafall politikkategorin. Jag är alldeles för arg för att inte ha med den, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0