Fullkomligt onödigt :D

Det finns en skitsöt tröja på Gina Tricot som jag vill ha. En ljustrosa huvatröja (hoodie/luvjacka, ja, jag är typ den enda som säger huvatröja) med rosor på. Relativt billig och nu har jag ju julklappspengar också så jag skulle spana efter den på Birsta nästa gång jag åker dit. Var planen.
   Sen såg jag att en viss superbloggerska (när jag inte har något liv läser jag fjortisbloggar) köpt en.

Nu är jag inte speciellt sugen på den längre.



Min enterknapp (supertack Sania som fick mig att komma på vad den heter, jag tror det är rätt) glappar supermycket. Det är den enda tangenten som gör det. Det suger. Som fan.
   Men med chokladdelfiner och kramar löser sig allt. Inte för att jag fått några kramar idag, utom av mamma och Jessie, men de duger bara nästan... Vissa människors kramar betyder lite mer och andra lite mindre. Vissa människors kramar betyder supermycket och just nu längtar jag supermycket efter två människors kramar.
   Apropå kramar så ska jag krama sönder alla imorgon hos Juho. Fast eftersom ingen läser den här bloggen än så är det ingen som kommer att veta om det. Moahahahahaha... Okej, ett ondskefullt skratt kanske inte är så passande med tanke på att alla kommer bli superpositivt småöveraskade eftersom alla älskar kramar och jag alltid kramar folk. Hm. Nej, jag är inte berädd att göra något åt det.
   Två av mina nyårsöften ska vara att umgås mer med folk och att kramas mer med folk. Så nu vet det, folk. Ett tredje ska vara att jag ska träffa Måns (hur kan man säga att man känt en människa i tre år om man inte träffat honom IRL liksom?). Jag har ett löfte till, men det kommer jag inte avslöja för folk. Och notera att de här tre löftena är ganska lätta att infira, så de räknas igentligen inte som löften tycker jag.

Nu har jag ledsnat på att blogga för ikväll, så nu ska jag spela Sims3.
   Puss och kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0