porrige

Klockan är över två och jag sitter fortfarande i sovkläder. Men det är lugnt, det är andra dagen på det nya året. Snozade en timme och sedan har jag bara myst med Gizmo och läst manga hela dagen. Men det är lugnt det med, ska klä mig tjusigt sen och gå och köpa godis.

Måste köpa mig en kalender också tror jag visst bestämt. Min gamla tog ju liksom slut i lördags natt och jag har redan tre möten inplanderade och sådär. Kan vara värt att skriva upp, så jag kommer ihåg det.

Nåja.

Allt sådant löser sig. Nu ska jag läsa lite till och sen se klart på Death Note och sen duscha. Känns bra att jag har planer idag.




Bara för sakens skull - en bild som inte har någonting med någonting att göra. Den är bara så random. Gillar't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0