lite som länkarnas årsmöte ungefär

Det knixiga med att ha pojkvän är det där med läppstift. Ni vet, det är svårt att hångla när man färgar av sig. Lite synd, för det är ju himla fint (oftast). Idag har jag läppstift, i alla fall ett tag. Ska på möte med UMR Sundsvall, och vi ska käka på Subway, så det lär ju nötas bort rätt duktigt då om inte annat.
   Är lite inspirerad av Purity - hon sminkar efter temat Zodiaken (det har även sminklådan gjort). Så tja, nu blir det till att sminka kräftor och jungfrur och skyttar och allt vad det är! Ska väl även sätta mig och beställa hem ett par ögonskuggor från Ninja Minerals, nu när jag har sminkinspiration. Kapten Morgan har en given plats i min icke-extisterande sminkväska, men jag är fundersam på Gun Metal och så vet jag inte om Beat-Me-Up Scotty eller Purr Purr är finast. Någon som vill tycka till?

Orkar för övrigt inte gå efter kameran just nu, men senare idag får ni en bild på första zodiakdjuret, stenbocken. Bara så ni vet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0