På Top Model är det en tjej som är 20 år, gift och har två barn

Igår var det Onsdagscafé. På Onsdagscafé kan det bli ganska högljutt så då kan man SMS:a istället för att prata.
   Följande konversation utspelades mellan kära Maria och mig.

Ria: Har du bajsat 8)
Jag: Så klart;) Fasta, bruna korvar
Ria: Fääääääänt 8)
Jag: Yeah 8)
Ria: 8) *stirrar lärkigt ut*
Jag: Du luktar fisk 8D
Ria: Mäh, så kollar du inte. D8 har stirrat i typ 2 min xD
Jag: Förlåt lilla lärkfisk<3
Ria: Ingen fara, bajskotte<3
Jag: Meh D:
Jag: Du är en bajskött
Jag: Bajsko
Jag: Bajskotte
Ria: (Om du någon gång producerar en bajskotte måse du spara den i ett etui!)
Jag: Ett etui av bajs. Jag ska lägga det i din säng<3
Ria: Tack älskling(s kotte. Av bajs).

Och Jessica som klagar på att jag brukar prata om bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0