wawawoom

Blev helt plötsligt himla sugen på att städa rummet. Bädda rent i  sängen, ställa i ordning på sminkbordet/sängbordet, rensa ännu mer i mina hyllor, måla ett bord på väggen, få lite yta på golvet.
Men jag tror inte jag orkar. Får se. Ska joxa i silverschampoo i håret i alla fall. Och sminka mig lite, bara för skojs skull.

Den här veckan ska jag vara ledig. Redan är halva uppbokad. Imorgon är det prisutdelning för novellpristävlingen där jag kom tvåa i år igen, och sedan på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa kompisar och grilla. På tisdag är det lärarlunch på Brandstationen och på onsdag ska vi träffa klassen igen för att repa dansen en sista gång innan Guldtrofén på studentdagen. Men sen. Sen är jag ledig. Och ensam hemma. Människor får nog gärna komma på en filmkväll någon dag tror jag. Om jag orkar.





Mitt hår, framifrån och bakifrån, samt efter jag släppt ut det och morgonen efter. Yeah.
Nu får det räcka med egobilder från min sida, ska nog ta tag i det där med städningen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0