Det där med hår och kvinnor och sånt där

Idag duschade jag.
   No shit, tänker du nu, gör inte du det typ fem-sju dagar i veckan och jo, det gör jag ju, lite varierande sådär beroende på vad dagen erbjuder/har ebjudit.
   Men. Idag rakade jag mig under armarna.
   No shit, tänker du nu, gör inte det typ så fort den där äckliga stubben börjar dyka fram, du är väl för fan tjej och du är väl ändå inte lesbisk eller turk eller nåt? Och nja, det gjorde jag väl förut. Men så blev jag lat för några veckor sedan och tänke att vad fan, jag kan ju ändå inte stå och försvara feministerna som står där och är sådär härligt orakade och bära deras ideral utan att åtminstone ha prövat att känna hur det känns att vara sådär härligt manligt naturligt orakad. Och sådär.
   Och jävlar vad bra det känts! Liksom, jag är ju snygg även med hår under armarna! Fast, lite jobbigt har det varit också. Jag har undvikit att ta av mig jackan/koftan om jag haft linne eller dylikt på mig. Skämts.

Så idag då. När jag duschade. Av gammal vana tog jag rakhyveln och började skala mig. Inte för än ena armhålan var "ren och fin" så insåg jag vad jag gjorde.

Nu sitter jag här och känner mig obekväm. Jag vet att jag nu är av samhället accepterad, naturlig, snygg och fräsh. Men jag känner mig inte så. Jag känner mig naken. Konstig. Tänker att nu blir det ju jättekonstigt, om Erik är alldeles luden överallt och så är jag inte det. Det är väl ändå ganska fel, är det inte?



Lady Dahmer  sjukt inspirerande kvinna, som visar att det visst kan vara snyggt att vara hårig, och titta, här fanns det ju till och med ett inlägg som lite handlar om just armhålor



Jag har länge (alltid?) tyckt att det är äckligt med kroppsbehåring. Lurv ska sitta på huvudet, i form av hårhår, ögonbryn och - fransar. Kroppshår är snusk, både på killar och tjejer.
   Tyckte jag. Och blev tillsammans med världens finaste. Och Erik är minsann hårig både här och där! Känns fan som en katt på benen (okej, kanske lätt överdrift). Och inte tycker jag att han borde raka sig någonstans (skägg undantaget, fast där håller han nog med mig).  Han är ju fin som han är.
   Så varför inte jag?

Eftersom jag är en väldigt feg människa kommer jag nog gå efter trenden till studenten är över och sen får vi väl se. Om inte annat får jag väl börja om i höst, när det inte är läge med linnen längre.

Benen då undrar du kanske. Men, ser du, det är en annan historia! Visst, benhåren är långa och mörka och sådär, men det vet ni väl att hår bleks om det får vara ute och sola sig. Och har man en sån hårig karl som jag har så spelar det väl ingen större roll hur jag ser ut, jag kommer nog alltid ligga i lä mot honom.

 

 


Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER | en fantastisk blogg som alla borde läsa!

WOW vilken bild. den snor JAG!

2011-05-12 @ 00:34:39
URL: http://ladydahmer.se
Postat av: Anonym

En helt underbar bild.

2011-12-04 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0