Oh yeah yeah yeah!

Mösspåtagning, check! Alla mina fingrar känns jättekorta för jag har tagit av mina lösnaglar. Ska köpa nya imorgon. Och BH. Nice. Om jag råka glida in på Birsta City lär jag bli åtta hundra kronor fattigare på ett par skor också.

Anyway. Mösspåtagning. Trevligt, hängde med trevligt folk hela tiden. Var lite som jag förväntat mig, onyktra människor i var och varenda vrå, och jag skiter i att man bara är salongsberusad, det är sjukt osmakligt att vara det över huvud taget klockan tre på en onsdag. (Nu menar jag inte att sådana människor är mindre värda eller så, jag menar, jag har kompisar som var onyktra i varierande grad väldigt tidigt idag, och jag tycker fortfarande lika mycket om dem.)

Åkte hem vid fem (tror jag), hade vart på stan från två typ, så det fick räcka. Inte så mycket party för min del, kvällen spenderades i sängen där vi (jag och Erik alltså, jag är inte schizo och det var inga fler/andra än mig och Erik) bland annat kollade på NCIS och Big Bang Theory. Trevligt.


Todays outfit: vita strumpbyxor med svarta hjärtan, svart tyllkjol, svartvitrandig skjorta, svart slips, svart kavaj (i nästan rätt storlek, yay me) och den obligatoriska hatten/mössan/kepsen, vad det nu heter.



Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0