Ursäkta alla bilder på min hund men min hund är så himla söt så man nästan dör lite ibland

Gick till skolan i morse, fick reda på att jag inte hade någon lektion och att min närvaro på skolan var värdelös fram till 12.20. Janne och Erik räddade mig (min prins gick från västermalm för att äta lunch med mig) som tur var.
   På företagsekonomin fick jag reda på att jag fått VG på provet, hade dessutom fullt pott på frågorna rörande kapitel tre och fyra (dock bara helt rätt på två frågor, på kapitel fem, hm...) så jag är himla nöjd.

Väl hemma somnade jag som en klubbad säl, hade helt och fullständigt glömt att det var tisdag och att jag skulle till västermalm till fyra. Det sög ju rätt hårt. Fast jag fick sova.

Och apropå sova - jag har fått en hund som är himla lustig på det där med att sova:






Detta är några av de mysställningar han intog igår förmiddag. Himla söt är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0