Saker jag fick när jag fyllde nitton år

  • Post Secret - Confessions on life, death and God (Frank Warren) av Erik
  • Badbomber av Alex
  • Schampoo av Juho (Alex som valde dock)
  • Töjspiral (asfin) och canvastavla av Ria och Nemo
  • Flickan som älskade Tom Gordon (Stephen King) av Janne
  • En klubba samt halva Gizmo betlad av mamma (plus mobilen)
  • Femhundra spänn samt något jag inte fått än av pappa och Madde
  • Sexhunda spänn och ett armband av farmor
  • Sängkläder av mormor
  • Tvåhunda spänn av faster och hennes dotter
  • Duschtvål, bodybutter och sådana skumma handskar av kusinerna
  • Örhängen av Jen
  • Superfint halsband med timglas (3,5 sek) av Simon och Jess


Riktigt lyckade presenter om jag får säga det själv! Jag är himla glad i alla fall.


UFO-sockerkaka. Som var skitgod (klart, jag som gjort den). Hos Erik i lördags där vi firade min nittonårsdag


Kommentarer
Postat av: Ria

Du fick ju det där spelet av mig och Eva också! Bra att du gillade spiralen. Tyckte den var söt. :3

2011-03-14 @ 18:28:57
Postat av: Eriken

Kram :D <3

2011-03-15 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0