Ja.

...i mitt tänkande så tänker jag att mitt bodybutter luktar himla gott och att imorgon ska jag nog vara med fina människor, om jag orkar förståss, jag har slarvat med järntabletterna och så är det det där med månen så jag är ju så himla trött hela tiden. Om det inte blir så att jag spenderar kvällen med alla dessa fina människor, eller om jag kommer hem hyfsat tidigt, så kommer jag nog att ligga ett par timmar i badet och njuta med någon av bomberna jag fick av kära Alex.

Vi får se. Jag ska i alla fall snart krypa till kojs och läsa lite i boken jag tänker ha som läsebok i svenskan. Ingen speciell, jag tycker att nobellpristagarna är så himla... jag vet inte. De tillför inte så mycket som de tror att de gör. Tror jag. Hittils har inte en enda bokbaksida fångat mig, och jag vägrar läsa en bok jag inte har intresse av bara för att jag "måste". Dostojevski läste vi "Brott och straff" tidigare i år, så det känns medium och King läser jag alltid på engelskan.
Hittade en bok i mammas bokhylla som verkar smågullig sådär ändå. "Eddies oäkting" av William Kowalski. Aldrig hört talas om, så det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0