hour glass man (from 30" to 18")

Bara för att jag har så himla fina naglar och matchar dem så himla fint med tröjan och bara för att Gizmo inte gillar struten och Dexter älskar sol.




Lillstussen gråter lite nu eftersom han inte får vara ute någon längre promenad, men jag har kunnat ha struten av sedan jag kom hem från apoteket utan att han har brytt sig om såret. Han har visserligen bitit lite i plåstret som sitter på benet efter nedsövningen, men annars funkar allt finfint. Dock var han sjukt stressad när jag kom hem, men det förstår jag, sitta i buren med jättestrut kan inte vara så roligt...

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha Supi är helt groggy efter narkosen idag xD Gick in i väggen i väntrummet xD

2011-03-28 @ 17:14:06
Postat av: Placebohoe

Snygga naglar :)

2011-03-29 @ 21:33:57
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0