put a robrick on it

Och så lite bilder från vår nu före detta mentor


Insåg först nu att vi ju hade Hälge på lastbilen


Juho looks happy


Trolle und ich und Viktoria. Jag ser plötsligt inte så glad ut blevid Trolls



Helt plötsligt ser vi ut att vara många! Tror alla står samlade vid en sida, höhö


Jag ser lite retarded ut, resten ser mer eller mindre normala ut


Ok, nu orkar jag inte ens komma på en dålig bildtext


Gillar att det är en lucka i klassen, och att vänster halva ser normal ut och höger halva... njae. Ingen vart vettig.



Och en länk till underbara Elviras blogg! Hon har fotat finfina bilder från studenten och jag är med på första bilden, samt klassens utgång på bild nummer fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0