Fast... tänk kyckling och jordnöttsås. Tänk vad gott det vore.

Imorgon ska jag på utbildning och lära mig köra truck, för jag har fått sommarjobb. Vet inte hur länge jag ska jobba eller så, men det blir nog bra.
   Eva och Ria tänkte hitta på lite girl time, men det känns som jag vill vara i säng innan elva, så jag vet inte... Får se när de ringer om tid och vart det blir.

I morse var jag iväg till Vibacke med Alex, Anna och Mary. Vi hejade på gamla lärare och tittade på alla förändringar som gjorts. Finns ingen tekniksal längre och syslöjdssalen har blivit större. Annars så såg Vibacke ut precis som jag minns det, det till och med luktade som för tre år sedan.


Todays Hannah. Nej, jag har inte jätteuppdragna axlar, jag har en kavaj som glidit upp. Annars så ringde just Nemis och jag ska äta och rasta hundarna och sen åka till henne.


Kommentarer
Postat av: E

Du är min student<3

2011-06-20 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0