prowl the dark knights rogues gallery

Okej. Most random thing ever. Alla kategorier.
   Eftersom både Sims3skivan och den skiva jag lånat av Alex (Sims 3 Jorden runt eller vad den heter, ni vet, första expansionen) har varit helt och totalt spårlöst försvunna har jag försökt installera Sims2, vilket inte gått då skivan är trasig så en fil inte kunnat installerats. I vilket fall. Skulle ta ut skivan nu eftersom vi ska till Eriks stuga imorgon och jag vill ha med datorn så vi kan se på film. Och. Vad tror ni händer?
   Öpnnar CD-luckan. Så långt allt fint. Ser skivan. Ser... Att det glider ut en till skiva. Och en till.

Seriöst. Tre skivor glider ut ur datorn.

Hur oväntat?




De här bilderna har ingenting med texten att göra annat än att det är väldigt random. Och då finns det ju åtminstone en gemensam nämnare, även om den är lite klen. Det gör mig hur som helst fullkomligt legal att låta dem förknippas med inlägget. Capish?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0