Krokodil krokodil krokodil?

Hejhej! Här sitter jag och blonderar håret! Erik sitter nere och tittar på Simpsons den tråkskrutten (eller är det jag som är tråk som sitter uppe vid datorn? Tål att tänkas på).
   Imorgon hoppas jag på otroligt fint väder, för Louise har lurat mig att åka och bada med henne. Får se vad som blir av den saken, jag är typ världens frusnaste och en ganska mäktig badkruka också. Men det vankas jordgubbar, och så åker hon ju ändå till Turkiet på lördag.

På lördag förresten, då ska jag och Alex och Eva ha lite tjejtrevligheter i form av middag. Ria skulle också vart med men hon vann hipp som happ två biljetter till Hultsfred igår så hon är antagligen där nu.

Själv kom jag förresten in på Risk- och krishanteringsprogrammet på Mittuniversitetet, vilken jag ska tacka nej till och istället tacka ja till en trettiopoängskurs på halvtid och distans i Kreativt skrivande, barn och ungdom. Kollat igenom kurslitteraturen och ungdomsböckerna ser helt okej ut, utom Ett Öga Rött för den verkar suga så jävla CP-hårt och jag hade ju lovat mig att aldrig öppna den jävla arselboken (börjar man läsa en bok måste man läsa hela). Men men. Aldrig för sent att ändra sig verkar det som.

Nu verkar Erik vara uppe och röra sig, så detta var allt för den här gången.

Vandra i frid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0