Punkt.

Om inte annat så kan det här vara en rätt vettig anledning till att dissa facebook.

För vet ni vad? Nu i vinter har jag läst och funderat en massa och ska göra mitt bästa för att bota mitt kroppskomplex, för när man har så små bröst som jag så spelar det väl ingen större roll om man badar topless eller har genomskinliga tröjor på stan. Fett och bröstvårtor och tja, jag känner många killar som har större bröst än mig.
   Varför får tjocka, svettiga, allmänt avtändande och (oftast) rätt äckliga gubbar sitta på stan utan tröja om inte snygga tjejer (eller kvinnor över huvud taget) sitta utan tröja? När jag får barn kommer jag ogenerat amma vart fan jag än befinner mig när ungen är hungrig.

FU, jag är trött och arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0