Out of the box och lite länkar som just precis du borde kolla upp

Hej! Jag har sovit och pluggat och sovit och nu är jag vaken. Klarvaken. I en hel timme. Helsjukt.

Jag funderar på att skaffa menskopp och så påstår Johanna Sjödin att vegetarisk sperma är godare än köttätares (eller, ja, long time ago). Tja, det är väl inte helt fel. Man kan ju ändra tjejers fittsmak med melon och jordgubbar.

För er bloggkåta feminister och sexpositivister föreslår jag Johanna Sjödin och Tanja Suhinina. För er som bara vill ha allmänt trevlig läsning (med inslag av feminism, oh (liksom, när vi ändå är inne på temat)) kan jag rekomendera Hanna och Hanna. I övrigt finns ett himla bra inlägg om motsatsen och ändå motsatsen till motsatsen till feminism (alltså. Det är precis som kvinnorörelsen fast för män, you get it?) här hos Pelle.

Trevlig kväll, nu ska jag hoppas på att etikfilosofin tråkar mig till sömns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0