Jag vet precis vad de tänker ta

Måndag
Ria-ria-ra<3: Bild på onsdag kl 18.30 väl?
Jag: Antar det:o Var ju inte med sista lektionen innan lovet xD
Ria-ria-ra<3: Okej :D :D :D :D måla måla la la la

Idag
Juice: Har vi bild idag?
Jag: Ingen aning xD var inte på bilden sista lektionen, tänkte smsa dig och fråga om du visste:p
Juice: Haha, okej. xD

Hm. Bra tjejer. Bra koll. Nåja, får väl hoppas på det bästa! Om jag inte lyckas somna så är det faktiskt värt att promenera ner till stan för att undersöka saken.


Kommentarer
Postat av: Ria

Och så var det inte alls. D: Hihi, kollen vi har. x) Vad menas med "vet precis vad de tänker ta"? o:

2011-01-12 @ 20:27:09
Postat av: hannah

ofta när jag bloggar lyssnar jag på musik, och oftast när jag bloggar har jag ingen aning om vad jag ska sätta för rubrik, så ibland bara tar jag det första jag hör i den låt jag lyssnar på för tillfället xD

tror just "jag vet vad de tänker ta" kommer från "tänker på dig" med KSMB:)

2011-01-12 @ 23:15:56
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0