Naturkuskapnaturkunskap...

I bland känns det så himla svårt att skriva ett blogginlägg. Det liksom vill sig inte.
   I vilket fall så har jag haft en fin helg. Lite oväntat (eller kanske inte) bodde jag hos Erik från i fredags till idag.






Eftersom det snöade natten mot fredag så blev det till att skotta och eftersom att jag snodde Eriks mössa (supermysig) så blev det till att skotta i tomteluva.
Och eftersom Ria är en sådan sötis så blev det lite av en spelkväll hos henne i lördags (med bara en Ria, en Erik och en jag) och jag vann båda spelen! Fluxx (som ägde) och Min Bondgård. I vilket fall - jag vann båda gångerna! Kan leva på det flera veckor. Vinner liksom aldrig någonsin i något spel. Min Bondgård gissar jag på att jag van eftersom jag hade alla spelpläjser (fyra traktorer. Ria fick leva med ett torkat bär ochErik hade en tändticksask). Spela roll, jag vann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0