Relatives

Har engelska. Min söta pojkvän sitter ute i korridoren och jag vill bara rymma till honom. Buhu, det är synd om mig. Hungrig som en varg är jag också och trött och törstig. Har asont i huvudet för det. Buhuhu.
Fast det känns som det kommer lösa sig med engelskan. vilket är bra. Så helt dåligt är ju inte saker och ting.

På idrotten gick vi med snöskor på selångerån. Det var läskigt, men kul! Sjukt svårt att ta sig upp och ner för kanten bara, plus att i mitten av ån var det massa vatten och slask, så snöskorna blev supertunga och spännena frös ihop. Spännande. Nästa vecka ska vi grilla och typ göra pannkakor. Ska ta med marshmallows (om jag kommer ihåg det...), för mysigheten och godigheten i att grilla marshmallows.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Centrerade bilder, rak höger- och vänstermarginal. Det är jag det! (Dock blir MMS-bilder inte centrerade och MMS-text har bara rak vänstermarginal. Du kan ju gissa om jag får ångest av detta?)



Och TACK för kompelimomangen! :)

2011-02-09 @ 21:44:59
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0