Ra-bam-bam-bam

Vi ni hur mys det är att spendera en hel kväll med sin älskade? Ja, om ni har någon så vet ni. Helt bara super. Ännu bättre blir det när ens älsk stannar över natten, för att vakna nära nära tätt intill är obeskrivligt underbart.
   När älsken sedan försvinner till skolan blir det så himla kallt.

Buhu.

Fast det är värt det. Det är alltid värt att kliva upp sju istället för halv nio för att sedan sitta och frysa tills det blir dags för en själv att dra sig mot skolan.




Försökfixade hår igår så jag vet hur jag ska göra på lördag... Erik ser trettiotal ut, bara sisådär tjugo år innan det årtal han ska vara, får göra luggen annorlunda, blev bara så leds. Själv prövade jag att sätta upp håret på spolar, luggen satte jag upp för att få ett hum om hur den ska vara - kommer förmodligen bli annorlunda i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0