Planer och annat smått och gott

Jag har funderat en del på mitt födelsedagsfirande. Orkar inte ha något stort, orkar inte ha någon fest. Men kanske filmkväll? Teparty? Spelkväll? Kakparty?
   Just nu lutar det åt kakparty kombinerat med myskväll. Med kakparty menar jag så klart att jag flashar mina bakskills och skapar bakverk i mängder. Fick liksom inspritation när jag hittade det här.

Ladies and gentlemen, ni behöver dock inte stressa över att ha missat något - det är nästan en månad kvar tills jag fyller år.

Edit: recept på kakan finns här! Eller ja, en liknande i alla fall. Ska garanterat göra en variant på den här någon dag. Typ trettonde mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0