Oh, hello Mr Lizzard

Skola idag, as usual and then some bild. På bilden tränade vi mest på skisser, vilket jag tycker är druktansvärt tråkigt. Kroki fast utan naket. Jag ogillar att göra människor, speciellt när det kommer till just skisser. Vi gjorde dock en övning jag gillade och definitivt ska träna mer på - att bara fokusera på de mörka pertierna. Ena läraren satt modell och rummet var nedsläckt så när som på en lampa som lyste rakt på henne. Sedan ar det bara att tänka bort allt som inte var helsvart.
   Dessutom var Jackie och Linn och hälsade på på bilden samt att Jonas och Dag kom lite senare och var med på teckningsövningen. Lots of skoj.

Efter bilden fick jag köra pappas bil hem. Rätt kul, att han litar på mig men inte Jen när det kommer till den bilen. Liksom, förutom att det är en skruttig Toyota (jag är fiende med Toyotaväxlar) har den sämst fjädring (hela bilen gungar typ om man svänger) samt sämst däck.

Nu är det snart sovdags för mig, vill vara fitt och fräsh imorgon. Todilo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0