MORR! Passa er för hannamonstret

Jag är irriterad.

Erik verkar inte ta på allvar att jag inte hittar till sidsjön och har därför kul åt mig på min bekostnad. Tack hördu, jag ska börja driva med att... du... ehm... Fan.

Skitsamma.

För en stund sedan hörde jag att Jessica mumlade något utanför min dörr. Antog att hon sa något till mamma eftersom de två försökte baxa ner Simon säng till nedervåningen. Jessica mumlar något igen. Öppnar sedan dörren och mumlar något som låter som "hår". Jag kliver ur sängen och frågar vad det är. Mamma ryter "hjälp" skitförbannad och jag hjälper dem att hålla i sängen och säger att jag inte hörde vad Jessica sa. Nej, men det är så klart mitt fel tycker mamma. För att jag inte öppnade dörren.

Jävla bajskorv. Eftersom Erik inte fattar att det faktiskt inte är så jävla lätt att hitta till någonstan man senast var för typ två år sedan och innan det besökt max en gång per år så kan jag inte vara arg på honom. För han har minsan rätt att driva med allt jag inte kan. (Faktiskt. Jävla bajs till pojkvän jag har. Jag ger igen genom att driva med hans pappa bakom hans rygg, men det är inte så himla effektivt).
   Och eftersom jag ska låna bilen (nya) när jag hämtar Erik plus att jag fick en semla för en stund sedan så kan jag inte vara arg på mamma heller. Bajskorvkisskit.

Det suger rövhål när man inte kan vara arg.

Dessutom har jag PMS och ligger därför och grinar åt... ja, vad det nu är. Typ att Pjotr Andrejevitj hotade kasta ut Artiom i tunneln för att han (Artiom) inte sköt mot det okända (i boken jag just läser).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0