Har också fått en vägbeskrivning, så nu kan jag nog kanske hämta Erik trots allt ändå och allt lär kanske förhoppningsvis gå bra också. Kanske.

Hejhej! Nu är jag glad och nöjd och lugn igen! Jag har gått igenom alla anledningar till varför jag är irriterad samt hittat anledningar till varför jag inte kan vara irriterad på det. Skitbra!
   Sen tog jag en långdusch också. Hela tjugo minuter*.

*Detta låter skitsarkastiskt, men faktiskt, om jag ska dusha längre än en kvart (förutsatt att jag är ensam i duschen alltså, har man sälllskap kan man hitta på allt möjligt som snabbt förvandlar femminuterssnabbisen till en duschstund på en halvtimme) så måste jag ta till alla knep jag kan. Typ tvätta håret två gånger, raka mig i alla vinklar och vrår samt fundera på vad man skulle kunna göra om man hade sin pojkvän med sig i duschen.


Nöjd och nyduschad.


Kommentarer
Postat av: alex

Jadu, jag vete tusan vad det är jag gör i duschen som tar sin tid :S Sköljer håret tills det är ordentligt genomblött, schamponerar ( dock inte längre för jag försöker ge balsammetoden ett försök någon månad iaf, men ändå), sköljer ur, her i balsam och rakar mig och sedan sköljer jag ur håret. Dock så står jag ibland kvar och har ångest över hur kallt det kommer bli när man går ur duschen.



Jag vet inte... jag är en segduschare helt enkelt xD Kan lätt stå där en timme om ingen säger åt mig :P

2011-02-26 @ 23:16:05
URL: http://henrystories.blogg.se/
Postat av: Erik

Duschpuss<3

2011-02-27 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0