griselkorv

Har varit hos tandläkaren, där det var värsta mingelfesten typ. Träffade ungefär hur många som helst som jag kände, plus att de hade ställt om i väntrummet och ställt dit en massa bord med saker, ordnat tipsslinga och så vidare. Rätt trevligt. Fick goodiebags (innehållandes en tandborste, en placker och en liten tandkrämstub) och sådär. Fick även veta att mina visdomständer kanske måste åtgärdas och en massa annat skojigt (har lite halvstörda tänder).

Ska plugga till religionsprovet jag har imorgon. Fast det är tråkigt, så jag orkar inte. Är asförkyld också, ska vara ute hela idrotten. Yey.



Helt omotiverad bild.

Kommentarer
Postat av: Kung Erik XIV

Kyss <3

2011-02-23 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0