Godmorning sunshine!

Religionskunskap A. Sitter och läser underbara Boels blogg (BoelBitar för er som inte vet). Förutom att hon är typ en av de roligaste bloggar jag läst (ok, den roligaste) så svarar hon på kommentarer (blir barnsligt glad när jag får svar på kommentarer från mina kärleksbloggar) samt har fattar hur störigt det är när inte bilder ligger centrerade i inlägget (okej, MMSbilder kan man inte göra så mycket åt, men det kliar i kroppen på mig när bilderna ligger i vänsterkanten) och så vidare. Slutsats: Boel är typ min idol.

Ska försöka svara på lite frågor angående påsk/pesach/ramadan och inte dreggla över bloggar. Så sjukt tråkigt.

I kväll ska jag och Erik göra hamburgare. Friscobröd och bacon. Om nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0