Fast nu ska jag nog läsa på om skelettet och lära mig skillnaden mellan glatt muskulatur och hjärtmuskulatur (det där tredje har jag glömt så jag tror jag lär mig lite om ryggmärgen istället)

Efter en dryg skoldag träffade jag Erik och gick en sväng på stan för att spana in Rolling Stones sammarbete med Dressman (inte jättespännande och kom igen, v-ringat? så fult!) samt kramas och sådär och så råkade jag köpa ett par trosor. Nu har jag absolut köpstopp fram till... hm, vad ska vi ta? Min födelsedag. Bra. Inte en pinal som inte är absolut livsnödvändigt får införskaffas. Punkt.



Jag och Izac. Fast mest Izac. Han ville inte sitta still så det blev inte så himla bra bilder. Men jag syns lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0