baby, i've been waitin'

Jag hoppas alla har haft en fin dag! Min har varit underbar - så som den ofta är när jag tillbringar den med Erik.
   Visst, fick bara eftermiddagen och kvällen med honom, men ändå. Fika på Eclair och middag på Sushi Bar. Där emellan var vi hos älsk och myste i filten han fick av mig, samt drack te (smultron) och åt choklad (lakritstryffel) (vilka han fick av mig (han bjöd på fika och middag)).

En trevlig kväll med andra ord.


Min pojkvän gillar blått. Var inget svårt val vilken färg på filten jag skulle köpa. Dessutom är blåfärgen helt underbar! Filten är för övrigt övermys.


Underbar liten bakelse! Supermums. Och så te till det. Så klart. Och en massa pussar. Ännu mer klart.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag älskar dig flera miljarders :O :D<3

2011-02-14 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0