åsså vare redär me rubriker dåva

Idag har här slösats pengar! Oj oj oj. Första var jag på stan med Alex innan vi träffade Eva. På H&M han jag med att köpa en svart stickad tröja, en deo (asful flaska, asbillig, luktar inte så gott... men efter en dryg månad utan deo känns det ok ändå) och ett rött nagellack. På Åhléns inhandlades tygfärg, så nu ska jag äntligen färga min stackars underbara leopardfläckiga klänning (stor bläckfläck på kjolen = medium).
   Han bara gulla med Alex och Eva en stund innan jag träffade mamma och vi plus Jessåkte till Birsta. Där köpte jag en sak som Erik ska få i alla-hjärtans-dagpresent (känns dumt att ge dyrare grejer i inte-föredelsedagspresent, men nu när alla hjärrtans dag är på ingång så) samt fyra ramar.

Nu hoppas jag på att det snart är mat för jag är utsvulten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0