Alla svordomar jag kan komma på

MEN VAD ÄR DET MED FOLK SOM GILLAR SÖNDAGAR?!

Seriöst. Jag hatar söndagar. Bajsdagar. Finns inget att göra för alla är så trötta. Förresten kliver ingen upp innan lunch och då känns det fett ovärt att träffa tröttona typ tre timmar. Speciellt eftersom man själv är så trött och grinig. Man kan inte se fram emot kvällen eller dagen efter. Allt stänger typ astidigt (utom Birsta, men alla käcka tonåringar och trettiplusare och panchisar häckar över Birsta eftersom det inte finns något annat att göra och då vill inte jag vara där)

Det enda som finns att göra är att softa, typ se på film, bada... Ni fattar. Men det är så sjukt jävla omys efetrsom det är påtvingat.

BAJS! Seriöst, jag vill... Vet inte. Men jag vill inte ha söndag. Alternativt vill jag ha en söndag då jag ligger i älsks säng och dricker cola hela dagen. Varenda vecka.

För såhär kan jag inte ha det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det enda bra med söndagar är att jag har det som min skäm-bort-mig-själv-dag. Men annars blä

2011-02-06 @ 18:32:40
URL: http://henrystories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0