Party med gänget, the crew och övriga två

Hej Bloggen!

Idag vaknade jag av att Louise kom in på mitt rum och undrade om jag skulle kliva upp. Så jag gjorde det. Och gick ner och gick till Konsum med henne. Det regnade. Vi köpte mjölk. Sen gick vi hem och åt hamburgare med Erik, Tobias och Jonatan.

Igår var vi ute och svirade. Det var himla trevligt. Fast vi missade bussen när vi skulle från mig till stan. Det sög lite. Det regnade.

Nu ska jag och Erik göra te. Det regnar ute.

Hejdå!


Jag och Erik ute vid Eriks sommarstuga. Fast, det är inte Eriks utan hans föräldrars. På bilden löser jag korsord och Erik har plockat fram sin inre pirat.


Kommentarer
Postat av: Erik

Puss! =)

2011-08-06 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0