Din nuvarande medlemsnivå är bajs.

MENÅH! Orkar inte blogga, så jäkla tråkigt.

Är dunderförkyld - blev det på bara någon timme igår, ni vet, ont i halsen, snorig, febrig, hela köret. Bajs. Till råga på det kände min farmor inte igen mig idag, jag hade fått tråkigt hår. Dessutom har jag tydligen gått upp i vikt, jag är ju så mycket rundare i ansiktet. Finkänslighet är visst inte hennes starka sida. Hopppas att det är förkylningens fel.

Spelar sims, har gjort det nästan hela dagen och har planer på att fortsätta med det tills jag åker till pappa.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Lollo :O

Prova en ny bloggdesign, de blir alltid lite roligare då :)

2011-08-25 @ 17:45:28
URL: http://musicamood.blogg.se/
Postat av: Erik

Krya på dig nosen<3

2011-08-26 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0