Som sliter mig i stycken som sliter mig i stycken

Vi har köpt en ny diskmaskin, vilken var inpackad i bland annat en fyrkant i trä. Hittade en pallbit som saknade mittenplankorna och som är i samma storlek som diskmaskinsfyrkanten. Lycka. Innan veckan är slut ska ni få se en Gizmo som kan springa igenom dem på kommando. Vänta ni bara! (Nej, jag tror inte han kommer vara bäst på det, men tränar man lite om dagen så lär det väl fastna lite.)

När jag hittat färg och ork ska jag måla dem. Och bygga hinder.

Jag känner mig förresten fin idag. Mitt hår är nästan gankska ok, lite gult och lite rosa, men det ska fixas. Går det inte till sig med silvershampo så har jag pyttelite tid på mig ändå att hinna bleka håret innan balen.




Tummen upp för bra musik (just nu Brända Barn)

Pekar menande på mitt björnhårspänne. Skittufft

För att det inte ska bli overload i snygghet kommer en bild med mig utförandes en minddre snygg min samt en kofta som gör att jag ser fet ut på den här bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0