"Wasting money puts you in a real party mood"

Yes, Andy Warhol-utsällning avklarad! Underbart! Ok, det var inte stort, men åh så underbart att se hans orginal på så nära håll! Inte för att man kan veta exakt om det var orginal, det luriga med lilla Andy var ju att han gillade massproduktion. Men ni fattar.
   Nu är jag 17 vykort (som självklart ska upp på väggen, åtminstone några av dem) och två tavlor rikare (en från "Guns"-serien och "Cow". Nom nom.




Ursäkta reflektionerna, vill inte ta av plasten förrän jag har ramat in dem. Risken är på mitt rum annars väldigt stor att de går sönder. Heh.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ooooh, vad fina ovanliga färger det var på kossan. 8D

Just den guns har jag med. :D Svart tjock ram. Fint.

2010-09-20 @ 02:21:59
Postat av: Patric

Wow vart var utställningen?

Andy Warhol är unik och så även hans verk!



sv. ja klockan är oerhört snygg!

kul att du är medlem i UMR :)

2010-09-21 @ 20:18:59
URL: http://hombres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0