Värt att släpa runt på datorn idag, nej.

Idag har vi haft skolfoto. Då vart jag såhär fin:


Vit skjorta, svart slips, svart kjol, svarta strumpbyxor, svart smink, rosa hår.
Very flashy.
När jag klev på bussen kommenterade busschauffören mitt hår. Minns inte vad hon sa. Typ att det var flashigt eller något. Flashy har jag på hjärnan, ja.



På skolan har varit två debatter: en seriös med tuffa politiker. Rätt kul. Så en mindre seriös på engelskan. Jag skulle debattera "Money; women sport; pro". Gick ju sådär. Men kul var det.
   Om mindre än en timme ska jag vandra mot staden för att ha terminens första bildlektion (på kulturskolan alltå). Hoppas vi slutar tidigt, för jag är så trött så trött och vill bara sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0